Välkommen Haganäs Martell !

Ja nu har det flyttat in en charmig fransman hit..
 
Väldigt mycket impulsköp och inte planerat, men när jag såg Annas annons kunde jag inte låta bli ! Jag gillar ju stammen så enormt  och han är en mindre kille och det behöver ju jag OM han skulle klara av den magiska gränsen i framtiden...
Stort Tack Anna och Lena för möjligheten ni gav mig !♥
Sen så är jag ju svag för hans vackra huvud, en blandning av Trines och halvsyrran Bella ..Så nu har Elektra en halv morbror här, o Farina en halvbror genom Fernando då !
Jag måste ge honom en stor Eloge ,han är stencool, inga stora reaktioner här inte !
 
När jag kom hem med honom gick vi och hälsade på Elektra ,Zally, Cissi o Farina, men se vad är hästar o bry sig om när det finns GRÄS under hovarna...
Släpte honom i hagen utanför Barre o Pelle, inge problem så jag öppnade åt Pelle som först trodde det var en tjej....Han flörtade upp sig och stajlade i spansk skritt och mumlade så fint ,men va 17, ? den bryr sig inte =o/
 Hallo , vem är du?? Ser du inte vad häftig jag är???
Det gick smärtfritt iaf, Martell slog lite åt P när han tyckte att det vart för mycket jamsande ,sen så var det inge mer med det.
Hej , är det dig som man lyder nu då ? vet inte riktigt vart jag hamnat men det finns mat här så det blir nog ok....
 
Barre hade det mer besvärligt och sprang och ville hälsa men det skiter vi i än, han var ju så pass hård på pelle så då får man gå själv.
Pelle började springa och "små attakera" åt Barre, precis som att han e liten då e man snäll! Och det märks att Pelle blev mycket glad åt en kompis igen.
 
Wilma vart nog lite förtjust hon med, red mycket på en stylad Puzzel utanför deras hage ;o)
Pretty in Pink eller??
Superfotografen i farten igen...
 
Idag så skiner solen ?! iof var det uppehåll hela dan igår med men på kvällningen så började dagens dos av blött igen då...
En som lät mindre happy var , just d , sambon...Men man lever ju bara en ggn och det kommer ju att försvinna nån oxå så det jämnar ju ut sig så småningom...
 
Jag har bestämt mig för att sälja Ernas Dressyrsadel oxå, jag rider ju aldrig i den nu när jag har westernsadeln och platsen behövs verkligen när min sadelkammare börjar bli för liten = o/ så det finns en till salu här  om nån behöver en.!
 Imorse gick jag över med Pelle o Martell till grannens där finns det lite gräs o gnaga och lite större att röra sig på..
Snart ska jag o Martin gå dit o kolla så allt e lugnt och jag ska ha stängseltestaren med..
Ha det gott !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0