Drömmar KAN slå in !!!

Ja nu är Barres lillasyster här, Tror knappt det är SANT !?!

Nu hoppas jag inget händer, kan inte hjälpa att oron gnager lite i utkanterna, mister jag henne eller Tilia så blir det mer än tungt...
MEN nu ska jag återgå till mitt LYCKORUS !!!


Jag såg när jag tog in dom att det kommer att hända nåt inatt, gick ut med jämna mellanrum men var tvungen o sova ett tag, ställde alarm på 2,20 o la mig 1,00,
sen så gjorde jag det IGEN...3 vaknar jag med ett ryck, ***** på med kläder o ut.. Då var det klart med en liten,( eller ja inte är hon så liten) blöt SKÄCK liggandes alldeles innanför boxdörren. Tilia låg o vila och efter ett tag kliver hon upp så efterbörden släpper...
MEN när jag kollar den ser jag att det är hål på moderkakan !?! den ser inte ut som att det är nån bit borta men det är ett jack på ca 1,5 dm så nu är jag lite orolig, hon har ganska kraftiga efterverkar...Men det är väl bara att hålla koll o tempa henne, blir hon dålig så e det bara o ringa vetten.

Det är lååånga ben på lilla damen.

Och en liten vit fläck på ländryggen =o)

Ska bli spännande o se henne torr.

Hon har tuttat så nu e det kiss o bajs kvar ;o)...
Hur ska jag kunna sova nå nu då???

Och namn då ? Hade ju ett stonamn men jag tycker inte det passar,Trollans Feyling..Men nu har jag ett till Trollans Feybee, minns att Jill på stintans stuteri hade ett sto som hette så, det är fint tycker jag, eller Trollans Fairy ,måste fundera mer !

Och ja Marie C, jag har räknat flera ggr ;o) Det ÄR 2 hål där bak...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0