Hoppsan, det snöar.. !!

Nu är jag här igen o inte är det helg heller...

Jag kan väl haka på sen sist då, som sagt var jag  med Truls till vetten där miste han några tovor samt sina SMÅ kulor, hade jag kommit tidigare hade hon skickat hem oss, dom hade precis börjat utvecklas så han den stackarn hinner inte ens känna av några trevliga kittlingar av att vara hane ;o) Men har vi tur kommer han bli desto keligare o hemkär...
Sen satte jag sista sprutan i halsen på Bella så nu är hon äntligen grundad då iaf.

Erik fotograf genom fönstret...
Igår så var det fetisdagen, så vi laddade lite kläder o åkte till Alfta då..

två troll på väg in i affärn o få nå spännande, det var en hel del fina o bra saker dom fick också..Inte bara godis.


Så här skoj är detta...Han sov som en stock hela tiden kissekatten. =o)

Efter det så stack jag till banan med T o T så badade jag dom igen, o nu hittade jag varken nå ägg eller nå levande kryp, skönt. Hoppas det inte finns några nu då, man ska väl vänta i 10 dar men nu vart det en vecka..

Kan inte hjälpas men jag tycker Trine är så söt o fin fast hon är rakad..Wilma hjälpte mig att borsta dom snygga idag innan vi åkte med T o T till Anna o tog hem killarna..Tilia verkade jag oxå så nu klarar hon sig ett tag igen.


Tycker dom är ganska fin ändå och inte såå urtuttade iaf.Dom tar nog igen sig snart nog..

När vi kommer till Anna så får vi ju se hennes lammungar, guuud va söta dom är!! Så söta så jag glömmer kameran...=o/ När vi lastar ur damerna så hör man Anna ," oj ,ja jag kan nog tänka mig att äga en skäck nå tag oxå" hahaha, Hon har ju inte träffat Tilia förr iom att T var hos Zorry när hon hälsade på här..

killarna vart störtlyckliga när det kom damer...Men se att jag var elak o stoppade dom i lådan direkt så dom fick inte hälsa =o(..
Sen skrattade jag nästan för när jag gick med Barre till transporten då kommer ett får farandes precis som att skynda er bossarna åker då måste vi ju följa med!!
T o T tyckte det var några konstiga varelser, bäst o hålla avstånd med dom där..Få se hur det går nu då.Anna rapporterar säkert.



Vad gör du med alla flickor?? orättvist!säger Barre..
 Kolla säger Puzz till Crispa ,snygga killar!!
Ja nu är dom hemma , det gick bra iaf , är ju lite orolig iom att trådarna är så lågt men än är dom på rätt sida iaf..Även om det låter här, och gissa vilka som nosar o skriker mest?
Jo ,Zdeno o grabbarna...
Har sett att några fått stöt så det ordnar sig snart..

Och när dom går förbi står flickorna på rad...Så typiskt att det började snöa igen =o( Vill ha sommar nu!


Kolla in mitt framtida parspann, vilka snyggingar!! Jossan är lite chockad över att Zdeno är så morsk o låter så mkt, nu vågade hon inte köra med honom som hon gjort tidigare =o)

Undrar vad det är som är så spännade där inne då? undrar Nelly..Som ni ser lite där så har Dotty ränt iväg, Zdeno är 100 cm han...Jossan ligger inte långt efter det måttet hon heller.

Nelly är det inge synd om MC , hon börjar bli en morrig ettåring hon..Rödörat har kommit fram ; o)Så nu väntar hon på att få träffa sin riktiga matte.

Nu ska jag ta o göra nå vettigt kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0