Livet går vidare...

Nu är det ett tag sen igen...=o/ Jag har ganska dåligt med energi för tillfället, ändå ägnade jag mig åt att mest sova bort lördan med Martin..Så idag har jag fått undan lite grann iaf.

Veckan som varit har bara flygit iväg , Martin var o fick sprutan på måndan o fick feber på kvällen då och började snora mer igen =o/..Erik var till distrikt på tisdan o fick träffa läkaren, resultatet blev pencilin så nu kanske det ger sig på honom oxå då efter ca en månads snorande o näsblod...Efter det for vi ner till Buspalatset och avslutade jullovet där..
Onsdan började Wilma skolan och jag städade i lite papper. Det är ju nytt år nu så nu är nya pärmar iordninggjorda..Erik fick gå till frisören för första ggn, vilket gick bra.
Torsdan fixades allt möjligt och jag var o fick en avslappningsmassage på kvällen, tyvärr tyckte han att jag hade alldeles för svårt att slappna av och ja jag håller med...Har alldeles för mkt tankar i huvudet för att kunna släppa...

Fredagen den 14e var då en dag jag bävat lite för, mormors begravning...Men det gick bra och var fint, prästen sa jättefina ord om henne och Martin skötte sig hela tiden..Jag såg kusiner jag inte sett på år o dar, en del vuxna nu så jag fick lite åldersnoja där en vända.
Sett att det varit fler tråkiga  saker det datumet, Zdenos fina pappa Wessel fick vandra vidare då och MC var iväg med en annans pålle oxå.
Och snart är det min tur igen...


Martin är iaf ett gladpiller, även om han har haft några tunga nätter i veckan så har han skrikit bara en ggn.
Idag så har jag då kört en hösilagebal till killarna o Anna,dom har jag anmält till Falun oxå eller ja brevet är klart o ska skickas till Anna n. =o)Om det blir tillfälle i veckan så ska jag åka dit o öva lite med Barre o visa Anna hur man gör så kan hon få träna vidare sen ;o)Kanske hon vill visa Pelle??
Sen har jag anmält mig till avelskursen dan efter, det ska bli himla intressant och givande ,tror jag!

Sen har jag börjat mala i mina tankar om betäckningar oxå, Cissi ska ju tillbaks till Fernando så hoppas vi hon tar sig nu då och inte krånglar med sina ägg.Sen ska jag ju betäcka nån till men vem?? Tilia vill jag ju och hingst vet jag oxå vilken jag vill ha, men sen blir inte Crispa såld så skulle hon ju betäckas och där vet jag oxå vilken hingst jag skulle vilja ha, men jag vet inte om dom tar emot nå utifrån...O går Bellas fölning bra så...=o) Ajaj, man ska inte ha så många o välja på...
Skulle någon vara intresserad av att låna en mage så är det bara att höra av sig..Kanske kan vi ordna nånting.


Kommentarer
Postat av: jennie

Snart din tur igen??! Vem ska du ta bort??

2011-01-16 @ 21:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0