-10 bara sådär..

Ja när jag la mig var det -3 och nu -10 brrrr.Sen har det ju kommit mer snö än på bilden på framsidan.Jag gnäller absolut INTE för jag har det hellre såhär ute än gegga o regn.
Knäppte detta nu på morgonen, genom fönstret ska jag erkänna..

Men fint är det...Tilia o Jossan syns som små prickar bakom balarna, som jag förövrigt ska öppna en ny idag, körde in "kärnan" av den andra åt Pelle o Barre i går kväll.

Sjuka barn har jag hemma , och igår var jag o knäppte dopkort så nu är det avklarat med.Sen lyckades jag fixa o beställa kalendrar som man lägger in sina egna kort, brukar göra julklappar av dom. Tappade ju bort mina kort i datan , det var från 06 o tills i sommras så jag var lite deppig =o/ men nu hittade Tony dom, TACK för det!!

Så nu har jag skickat lite kort på Pelleman som fölis åt Anna.Haha tänk va liten o söt han var!

I lördags så var Marko o Erik på Monsterjam!! Gissa om det var en upplevelse för dom! Tror nog båda var lika exalterad på sitt vis ;o)
 Erik ringde när det var slut o han visste inte hur fort han skulle berätta allt för mig =o) Jag fick halva meningar av hela föreställningen *asg*

en "hundbil" som hade en tunga med fram =o)

Ja en halv Erik som tjuter av spänning...Kanske av det under..

Han var ganska trött när han kom hem, men inte kunde han sova inte, han följde med mig ut o tog in hästarna så jag fick detaljerade uppgifter om dagen, varvat med att han skottade med sin nya lilla skovel han fått.

Martin växer, snart bångnar nog babysittern men den e skoj nu för nu kan han ta grejerna som finns på den.
   

Nu ska jag ut..Brrr.

Imorron ska jag hämta hö o ev halm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0