Sol,sol,sol ! !

Ja ni ser inte fel,jag skriver igen!!

Sitter o ska vänta tills barnen somnar, o lyssnar på Eriks hosta...Stackarn.

Idag har jag hunnit med mycket enligt mina nya riktlinjer..;o) Dom är inte lika hårda som dom gamla..Och strålande väder är det, så länge det varar, skulle komma in regn igen men vi njuter allt vi kan nu .


Puzzel är skodd bak så nästa ggn det är dags är jag smalare igen, förhoppningsvis..Hon var jätteduktig och röck inte nån ggn så nu är hon skodd 4 ggr bak i sitt liv.Inte har hon så mkt päls kvar heller så snart är hon finfin,.

Sen har jag gått runt resterande trådar vid grannens, älgen hade varit en dålig hoppare så det var av på ett par ställen men nu är det fixat så jag släppte tre lyckliga tjejer dit som gått o mumsat från eftermiddan, jag tar bort dom över natten så det inte blir för häftigt på en ggn.
Det går fort o gnaga i sig gräset.


Jag blir lite full i skratt för Bella är fredsmäklaren mellan Tilia o Puzz, hon är kompis med alla..

Lite trist är det, för det är MKT mygg där, så nu måste jag leta fram myggmedlet o blanda iordning det..
Pelle är olycklig, han har ingen koll på flickorna längre, han hade skrikit hela natten sa grannen =o/ Hoppas han skärper sig annars blir det problem..Crispaeländet står ju o ropar efter dom, brunstig som hon är =o( Och det hör dom ju..
Undrar om jag ska våga mig på o släppa Zdeno med dom nu när dom inte ser nå brudar, jag får fundera..

Min mor kom upp så hon har hjälpt mig med o städa halva köket,eller hon har gjort det mesta , för min högubbe ringde o ville jag skulle hämta lite knippor för han hade fullt på skullen så jag for iväg o hämtade en vagn jag.Det är stora knippor på runt 70-80 kg och det går i 6 st i vagnen.
Ja o sen var det ju dags o laga kvällsmat när jag kom hem..Så den här dan har runnit iväg känns det som.

Trine o Nelly har varit ensamma i hagen idag, eller ja det var dom igår med men inga grannar då, så idag har hon stannat inom trådarna.Trine e smart, hon ligger o vilar nu mitt i hagen så Nelly kan rejsa runt bäst hon vill utan att dra för långt bort...Än..=o)Nelly har också legat o sovit, men jag har inte vågat smyga mig dit för då far hon väl upp antar jag..
Hmmn ,MC frågade mig hur hon är Nelly, och ja lite svårt o säga..Har ju inte haft såå mkt tid o bekanta mig.Det jag märker är ju att hon inte  är blyg om hon inte själv vill vara det, kryptiskt. Men ena ggn så är jag jättebra o klias med o nästa ska jag nog döda henne ;o) Hon är nog ganska besvärlig tycker Trine för hon bara går och undersöker om hon vill det , bara o hänga efter för Trine om hon inte vill tappa bort henne.Ja jag tror det kommer att märkas att hon är en rödfräs som äldre! *asg*
Vad tror ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0