Shoppingmani...=o)

Ja det känns så nu ;o)..

Jag var o handlade mat idag, o åkte förbi Juggas hästbutik..
Hon håller på o lägger ner butiken nu så jag har kollat o det har funnits lite täcken o grejer där man sneglat på..Men tyckt att Fleece täcke för 199 :- e för dyrt även om dom kostat 399kr som ordinarie pris
(hemska priser!? ,tycker jag för hur som så är det lätt att det går sönder när dom har träd mm i hagarna.)..
Hon hade öppet...

Idag hade hon sänkt ytterligare..100kr/st..Så nu vart det två st ! Det ljusare rosa är 105 cm o det KNALLrosa är 115 cm,alltså åt Puzz.


Får hoppas att dom sitter bra nu då..

Sen hittade jag ett stalltäcke 105 cm,bensnören,kryssgjordar,bogveck (heter det va?),stjärtlapp..
Har kostat 499kr  ordinarie stod det, NU 79 kr!!!
Är ju bra o ha inför utställningar mm...

Sen till mitt värsta klipp (tror jag), ett fleecefodrat regntäcke/allväderst, 95 cm passar till Bella bla skulle jag tro för hon drunknade i Cissis allväderstäcke på 105 cm..Bra spännen fram i bringan,kryssgj,bensnören,stjärtlapp.. Och FINT!!

Ordinarie pris var 899 kr sa hon nu var det 299 kr...


Gissa om att jag e glad att faktura finns!!
Så jag shoppade täcken som skulle ha kostat 2196 kr totalt o jag har (ska) betala 578 kr, det tycker jag är en BRA AFFÄR iaf...Sen vet ju inte jag hur pass hon lagt på priserna, måste leta efter märkena på nätet sen.Det var ju utgående färger/märken men vad spelar det för roll?
Sen vart jag liite lessen när jag läste tvättrådet på täcket ,handtvättas =o/ Aj då INTE min grej inte...

Jag har även hämtat en vagn spån (4 kubik) så nu klarar jag mig förhoppningsvis till hösten då.Ska hämta höbalar till helgen..
Det har regnat branog en vända här men nu har det klarnat upp o solen skiner igen. Jag hade det väldigt lämpligt igårkväll , Cissi o Puzz vägrade komma så då fick dom väl vara ute då....Bella såg lite fundersam ut men så lämnade jag dörren öppen så hon såg Zdeno så då vart det lugnt..=o) Hon är en riktig flörtis Bella, hon mumlar o mufflar åt pojkarna så dom blir alldeles kär...;o)..
Nu ska jag göra läxor med Wilmis, Hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0