Smått o soligt!

Ja nu sitter jag här ganska mör och väntar på att barnen ska somna...

Har varit fullt upp med nya ankgården, men nu fattas bara en dörr och spika sinkor och trä band över så ingen fågel kan hämta middag. Blir så HIMLA fint och lyxigt ! ! Kort kommer..Gissa om att dom blev lyckliga över att få flytta ut dit.
Så nu har kycklingarna fått flytta ut i hönshuset, skönt för dom stökade ner och dammade i selkammaren nu, det går fort när dom växer.
Nu har man en storstädning i selkammaren att utföra..Suck som man inte har annat o göra..=o/

Har varit på bassängträning nu ikväll , lämnar barnen hos mormor då ringer Carina och vi pratar, sen råkar jag titta på klockan !! Öhh du måste sluta nu jag,, börjar om 7 min..Haha hoppas du hade överseende . ; o) ska ringa dig, e du vaken än ??



Iaf så kommer vi hem och jag såg att Crispa stog lite mysko, typ som en gunghäst o vilar , går ut till henne och pillar ut lite ur spenen, och jag inbillar mig INTE, det är grumligare.. Och magen har ändrat form .Får väl se hur länge det tar nu då. Spännande! Snart så får jag kanske veta om det är mitt första shettisstoföl som gömmer sig där inne..
Efter fem st killar kan det väl vara en tjej eller?
Ringen gjorde jag på båda och det stämde på Tilia, kille.Crispa visade sto...fortsättning följer...

Nu kom svärföräldrarna på en visit, så nu har det gått en 40 min sen jag skrev och Crispa vankar på och går och går.Nä ska väl gå ut o natta och ställa klockan..På Återseende!!

Så här såg hon ut för nån dag sen, nu har den ändrats igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0