Midsommardagen...

Ja nu är den gjord oxå då, midsommaraftonen alltså....Den tillbringades i lugn hemma, mellan regnet smet vi ut och rensade rabatter och satte ut blommor.. Inte särskilt driftigt men ack så skönt med lugn o ro..

Idag så åkte vi till Järvsö , skulle på marknad och vi hann gå halva sen öppnade himlen sig =o/  Ungarna åt lite sockervadd o korv , jag köpte mjukt tunnbröd som jag snart ska smaska på. =o)
Sen var vi till stugan och Wilma stannade kvar o ska sova med mormor där.
Vi åkte hem och jag somnade som en stock....Har väl varit vaken en timme nu ca..


Den timmen har jag ägnat med kameran i hand o försökt få till nå bra kort på Kråkan....
Runda bollen Cissi och en som vill prata lite..


Ja inte undra på det fastnar i halsen på denna farbror...


Vad ska jag hitta på nu då ?? Han blir tre veckor imorron.


Kolla!! Jag vågade komma så här nära ! Han är väldigt ljus i ögonen än..


Ja hur lyder berättelsen om KråkanBråkan då ? Jo jag ringde på Torsdan till Huddik, och dom hade stängt, SÅKLART ! Så nu blir det på Måndag jag ringer istället. Tror det är nåt i halsen /näsan för han hostar ibland och det låter som det är nåt som irriterar, Tack o lov har han inte börjat "skumma" nå mer så vi hoppas att det håller sig.Han fick sista pencilinsprutan igår men jag fortsätter ge honom Hippotrimet tills det är slut . Sista dosen imorronkväll.

Ja och Tilia känns som hon inte existerar längre...Har inte hört nå mer så hon har väl fortfarande inte gått i brunst..=o(
Känns lite trist att det ska bli så här bara för att hon är så långt  borta..Och det är ju nå mer som tickar iväg...Hoppas hon tar sig direkt om hon nu kommer igång...
Nä nu drar tunnbrödsmackan..
Ha en fortsatt trevlig helg alla jag känner!!

Just det! har nog fått Trines mage utlånad nu !! Känns så bra ! mer info kommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0