Kanske, kanske på G !...

Ja inatt var jag ut till Crispa vid en tre och fem.Hon har fyllt i spenarna och det var grumligare inatt , hon har bytt skepnad och blivit en kossa..=o/ totala blaskor.Sen har hon varit sväld och röd i hinnorna i "puppan".

Tog ut dom vid en sju imorse och nu ser jag att hon drar sig undan och krafsar lite nu och då.Funderar på om jag ska stänga ute terrorfölis med mor för Lazer dras till Crispa som en huligan = då kommer Tilia o jagar iväg Crispa..
Såg nu att hon rullar sig..Och klistret Lasse är efter..Nä nu får jag gå ut och stänga ut dom så Crispa får lugn o ro..
Är så bra att sitta vid datan för jag har full uppsikt då utan att störa..

Ja nu är det gå GÅNG!!!

Hörs senare!!
Med förhoppningsvis MCKET bra nyheter!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0