Värmeböljan kanske ger sig lite...

Nu sitter jag vid datan och ska väl uppdatera lite men det har väl inte hänt så mkt..

Var och lämnade Crispa hos Zorry på torsdagskvällen vi pratade lite och jag var in o låna toan då säger Carina att ska du in på macken o handla så får du skynda dig dom stänger snart !! Så då var kl 21,30 den var 00,00 när jag var hemma igen.. =o/ Men mycket skönare o åka när värmen lagt sig.. Nu får vi se om damen behagar komma i brunst då..
 Det märks väl..
Iaf så hade jag TVÅ rödskäckar med mig hem.... ( så det kan bli !)  men den ena var Anna halvarssons sto som jag forslade en bit så slapp hon 30 mil iaf. Sen är det "Lillan " som Carina var snäll o låna ut så Cissi slipper gå själv. Och GISSA om dom fann varann ! dom har varit som klister på varandra..


Det första Wilma sa när hon upptäckte dom var ÅHHH vilka fina , kan jag rida på dom??

Anna kom på fredagskvällen o hämtade sin vackring, jag var på 70 års kalas o dom firade även 50 år som gifta ! Och mamma mia vad knott dom hade jag höll på o få frispel o hamna i bilen en stund...När vi gav upp o skulle åka hem så tackar jag för maten och ska tacka Olavi oxå då e han borta..Men jag hittar honom.. Gissa vart? Jo i stallet!!  Han höll på o natta sina två juveler o skippa folket.. En farbror helt i min smak !!

Har idag fått rapport om att Crispa är SÅ GO o kelsjuk...Som om jag inte visste det...Så nu får jag passa mig annars mister jag väl en till häst...Tyvärr så SKITER hon i Zorry än...Men vi får väl se fortsättningen då.

Nu ska jag gå ner o göra en sak som det är evigheter sen jag gjorde...Kolla på video, en western..

Just det fick bilder av Marie på Lasse o Tilia, jösses vad han hade växt!! Kolla in på hennes hemsida ...
Ha en resterande trevlig helg...

Markos komentar var " oh kolla en indianhäst! "

Tjena matte! jag vart en hälsingehäst igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0