Fredag igen..

Ojoj vad veckorna går fort, nu är det fredag igen...

Idag så tog jag Trine och körde igenom voxna och mötte upp Wilma som kom med taxin. Hon är väldigt på och inte alls samma lugna dam hon vart senaste året...Jag hoppas att det är vårkänslor  som går över ! Undrar om hon tycker nya selen o rockarden är lite läbbiga ? Eller om nå vargtänder spökar ? Har känt i truten på na nu efter turen men känner inga..Hur som så blir jag lite deppig för det finns tre st hundar i en hundgård i voxna ovh hon reagerade på dom =o(  På hemvägen kommer en bil när vi är mittför och då slutar vi i diket igen...Hon blir rädd för hundarna som hoppar o skäller samt så kommer bilen i full fart och då blev det för mycket..Hon får inte ren panik utan verkar tycka att nu räcker det sen så studsar o slår hon.
Nu gäller det att jag får komma ut regelbundet och köra med henne så får vi se om hon ger sig eller hur det går, Tycker det verkar vara lite fjant också. Sen ska jag väl ta henne till vetten så dom får kolla i munnen för hon var lite vrång och tog inte styrning i höger töm ibland och så har hon då aldrig gjort förr..
Är det inte det ena så är det det andra...Men så less jag blir för nu har man sett fram emot och kunna ut och köra med barnen , när det går mot sommar och isen försvinner, och så blir Trine som hon blir...Saknar Flöjta för henne kunde man lita på , har ju iof inte kunnat kört henne som hon var i hovarna...

Och i morgon är det möte i Ludvika , ska jag vara ärlig så har jag ju hellre varit hemma...Vet inte om det är nåt för mig egentligen,...

En skojig sak är att idag så får jag o Wilma byta örhängen, nu har det gått 6 veckor sen dom togs.Wilma har vi bytt på men jag har inget bra örhännge !!?? Måste åka o köpa nåt..Sen behöver jag nog hjälp med att ta bort det här för det sitter så bra och jag får inget bra tag..

Fy så negativ jag låtit i dom senaste inläggen...Men det är väl så emellanåt och jag har väldigt svårt att spela glad om jag inte är det...Som tur är så ska det väl bli bättre nu när värmen och solen gör sitt till, och allt blir lättare ett tag.
Nu önskar jag er alla som orkar läsa en TREVLIG HELG !! Sköt om er.


Crispa i blåsväder !! Ser ut som hon håller andan.. =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0