Smått o grått...

Att detta skitväder aldrig tar slut !! Har regnat snart i några dar fast det känns som månader !! =O((

Det är marknad i två dar här, jag har blivit tillfrågad att ha lite ponnyridning med en kompis samt ha ett par fölisar där så barnen har nå gulligt o titta på ...Beror på vädret ,är lördan som är aktuell så kanske det hinner klarna upp...

Imorron är det tredje ggn som Wilma o Cissi ska på ridskolan, går riktigt bra och Cissi har fått komentaren "ööhh hon är ju lite rund ....Men hon är ju pigg ändå..." smajl =O) ja jämfört med några av ridskolans pållar finns det ju ganska många extrakilon.

Ja Carina imorron åker brevet i postlådan.. ! ( undrar om det är försent ja ???) ; o)

Ärligt talat har det varit lite mkt nu på senaste för mig, mkt nytt iom att Wilma börjat förskolan ,  och nånting hela tiden som krånglar...Senaste var att telefonen säckade ihop, dom kom och kollade idag och se det är inte konstigt det brusat o surrat i luren ,eftersom det var ett jumbo getingbo i televerkets "låda" där alla kablar är...Men nu är det så tyst o mysigt i luren så den är som NY !! =O)

Imorron ska jag pyssla lite och stressa av med mina pållar, känns som det var ett tag sen men egentligen bara nån dag...kanske getingboet flyttat till min skalle...

Min härliga Flöjta i en annorlunda vinkel..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0