BRRRRrrr.

Ja det var då min komentar i morse..- 5 grader  kl halv sju så det har förmodligen varit kallare inatt..

Ser att det var ett tag sen jag uppdaterat i dagboken men det blir så ibland när det är mkt att göra , sen är jag en som MÅSTE ha min sömn annars blir det inge bra...

I helgen var det som sagt Distanstävlingen , det gick bra och vi fick beröm för att det inte var en enda felskrivning av tider , vilket är lätt hänt tyckte domarna. Många ryttare berömde ridvägarna och tyckte det var en underbar natur häromkring. Så nu är man en erfarenhet rikare igen, och många fina hästar har jag beskådat i helgen med..
 Det var en mamma med tre barn som hade b- ponnyer och dom red 5 mil clear round med ,jag blev lite impad av dom tjejerna , jag var och hjälpte till med sadling och hålla i dessa ponnyer för det var lite fullt upp med besiktningar och papper för dom..

kaninungarna är 6 veckor nu och så här ser dom ut..Lite av en stor klump ser det ut som...=O)



Deras nya burar är snart färdiga , ska slänga ut kort på den när den är klar..
Annars rullar det på vare sig man hinner med eller inte..
Wilma red på Mini i fredags , ett supermysigt welshsto som är så mjuk o böjlig, hon är en fröjd för ögat. Wilma klarade henne bra och hon blev lite kär tror jag. Är ju bra att hon får prova på andra än våra här hemma med .Bra för hennes självförtroende.Mini är ganska framåt och andra barn kan ha lite svårt att få stopp på henne , hon försökte med Wilmis me men jag hörde ett NEEEJ ! STANNA  !och Mini blev nog ganska paff att den lilla flickan kunde låta så ARG  och BESTÄMD så det var bäst o lyda....( Skrattar )

Nu ska jag gå ner o spika ihop dörrarna till buren hörs en annan dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0