Ett års jubileum....

Ja den åttonde hade jag ettårs jubileum på hemsidan =o) !!
Och glömde bort datumet.....Men nu har jag noterat det !! Var bara tre dagar efter iaf.
Jösses vad tiden går fort , och vad mkt som har hänt under året.

Har inte hänt så mkt förutom att snön är ju borta och det har blåst riktigt rejält här några dar,tack o lov så har det slutat nu och är runt nollan ..Så har vi tur blir det inte såå mkt gegga då..
Wilma var på ett försenat Halloweendisco i fredags på skolan , gissa om att jag hämtade en glad tjej därifrån ! Dom hade röstat fram kvällens bästa kostym och Wilma vann !! Lägger in en bild på hur hon såg ut med vinnarhatten godisvinsten..



Sen har mina två ankkillar fått flytta till Mia som köpte Kungen,en till myskankaunge har flyttat  hit istället, så nu har jag fyra ungar..Sen fick jag en ankhane från ett ställe så nu hoppas jag att det blir frid i flocken, Sotis o Arne som dom heter som flyttade gillade INTE andra  så det var osämja ofta.men nu har dom det bra tror jag. Sammanlagt 6 st ankor har jag nu då, dom är så charmiga o söta =o)
Ska försöka få till en sida åt dom på övriga djur nåt tag.

Pricken kom in och sov hela dan på en stolsdyna i köket en dag här, vilket inte är vanligt men så är han ju 10 år nu med så han är ursäktad. Han fyller ut den väl....



Nu närmar det sig läderkursen också, ska bli kul och trevligt hoppas jag. Få se vad jag ska försöka göra..
Nä nu får vi höras en annan dag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0