Smått o gott...

Ja nu har jag hunnit gjort lite här hemma..

Pelle o Zdeno har fått flytta till betet men jag stödmatar lite hö så magarna inte ska få stryk. Har städat deras lösdrift och muckat ur hagen så nu har fölstona flyttat in dit ,finns lite o gnaga på i skogen så dom är så nöjda så.Omeega fick gå med dom för Leffe är så busig o Wille tycker han är lite häftig i sin framfart än...Men Omeega tål hon ..=O)

Har även haft tur att jag kom med på exteriör kursen i Delsbo i helgen, ska ta Cissi med så det ska bli väldigt intressant är ju lite nybörjare (läs mycket) på sånt med shettisar. Cissi har jag ju aldrig ställt ut själv och hon hade 38 p på premieringen så det blir kul att få försöka klu´ra ut hennes svagheter eller hur man ska säga...
Hon är ju vår älskade pålla hur mycket kritik hon än får, och risken är väl att det blir "superstjärnor" som kommer o glänser, fast jag vet ju inte vilka pållar andra tar med...

Ska gå ut o bada Cissi o Crispa nu behövs få bort lite päls o lera....

Lilla Wille som fick en akut kliattack just när jag hade honom på kornet =O) han undersökte stubben alldeles innan..Spännande saker finns det att undersöka och provsmaka..=O)) Och det är ju inte världens snabbaste kamera...

image116

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0