Helg igen..

Ja då var det freda igen. Idag har jag en ta det  lugnt dag..Wilma har sovit hos farmor och Erik hos mormor, hade det så lugnt igår kväll så man funderar vad man ska ta sig för...=O)

Var och skottade spån igår så nu klarar jag mig ett tag.Har varit supersoligt men ack va det har blåst...Var ut en vända med Tilia o Flöjta på släp men jag höll knappt på att ta mig av kälken efter turen så det blev inga fler motionerade då..Var tvungen in o tina upp. Hade oturen och bli förkyld en vända till men en mild bara,kanske därför jag blev så tjälad...=O/

Det har väl inte hänt så mkt här annars,såg att Omeegas mamma bor hos stall mjälkär nu.Där får hon det bra tror jag. Dita är en dam som fastnar på ens näthinna får hoppas Omeega blir så också. =O) Såg på deras hemsida så har dom ett kort på Omeegas morfar,jättefin är han,har ju aldrig sett honom förut.

Nu på förmiddan har jag legat och jäst med en bra bok på altanen i solen..Nästan man får vårkänslor.Dock ska jag väl tillägga att kläderna var på....

Jag önskar alla mina vänner och dagboksläsare en ordentligt TREVLIG HELG! ♥

Ett kort på Tilia och mig som Wilma har tagit efter en av våra turer i veckan.Ganska duktigt av en sexåring att få till det så hyfsat med kortet, tycker då jag ..=O)
image56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0