Vargen raskar över vägen....

I dag har Wilma varit pigg nog så hon red Cissi (tog om på henne också)och jag gick med Erik i vagn.
När vi kommer till grannen så var hon ute så vi stannar  och pratar , det första hon frågar är om vi sett nån varg,=O/  vid elva tiden hade en stor varg sprungit över vägen 300 m från våran gård, tydligen hade bilen fått väja (Hade jag aldrig gjort,ooops ; ) vargen hade kutat in på vår sida av vägen så jag hoppas den har lullat långt bort vid det här laget...Jag såg spåren när vi gick hem men ville inte följa dom när man har ponny o barn med..Jösses vilka bamse tassar,ledigt större än min hand..

Jag har tittat lite på goldenvalpar, är ju så tomt, och Golden är väl en lämpligare ras som oftast inte kräver lika mycket som en Aussie eller Border collie,men ändå tycker om att jobba.Vi får se hur det blir...

Tack Anna för att du gör så snyggt o sköter med min h.sida.♥ Nu börjar det bli lite här.

Utsikt från vår postlåda ser lite "skogit "och ensligt ut,helt i min smak  =O)
image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0