Solsken ! =O)

Ja då var det bestämt med Tilias mage.Det blir Marie som hon heter som får låna henne,tror ev.föl får det superbra där med en rolig uppgift i livet.. =O)
Hon önskar ju så gärna ett skäckföl, får ju hoppas att det blir det.Hon har då gjort allt hon kan för det med val av hingst.För min del känns det jättebra med detta arrangemang .

Ska bli så spännande med resultatet av den kombinationen, jag tror den kan bli riktigt bra..



Ett stort TACK alla som har visat intresse för Tilia,det var många fler än jag trodde.Är ju så man känner sig smikrad att det inte bara är jag som tycker hon är ett bra sto ..

Idag har jag hittintills tagit in unghästarna för o se resultatet av maskningen,borstat och knäppt lite kort på dom,Pelle o Zdeno har jag även verkat dom hade växt mycket fast jag tycker inte det var länge sen dom fick hovarna fixade.Pelle hade fått lite hålväggar så dom skar jag upp.Båda killarna testade lite denna ggn men dom fick ge sig.....Lyckade ju raspa upp en rejäl bit på mitt pekfinger såklart..=O/ blodet rann ganska rejält..

HMMM såg på stamboken att Flöjta INTE är med över Nobles betäckningar,undrar varför??? Tilia är med...
nä nu ska jag ut o ta en slädtur med nån pålle ,passa på nu när nån mer än Cissi har fäste..=O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0