Smått o gott...

Idag har jag skott om Kungen fram var verkligen på tiden. Tilia o Omeega har jag verkat ,Passade på att dra av dom lite päls, med det bara rasar av Tilia...

Var ut och fotade pållarna lite när dom var i skogen, är så KUL att  försöka få till bra kort på dom ,så nu har jag lite färska att lägga ut här ett tag...Dom tror nog jag är en ren idiot som kryper och smyger runt med en liten grej i näven...=O))

Hämtade ungarna från dagis sen var vi ner på byn o handlade , så nu finns det ballonger och tårtsaker så det blir  över ...Finns många olika sorters ballonger och helst ska man ha en av varje sort....nåja en tårta har vi tillverkat ikväll och Wilma fick dekorera den själv,gissa om en liten tjej som blev stolt !!! Riktigt fin blev den. =OP

Min härliga trollunge Omeega !!,

image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0