Smått KALLT !

Ja nu har det gått tre dar sen Eriks lilla äventyr. Och det känns som  en vecka, det tar verkligen på en när man får pyssla både på nätter o dagar med en 17,5 kg kille, och hjälpa dom som en bebis . ( märks nu att man blivit bortskämd.) Men han är så duktig och gör sitt bästa hela tiden, tyvärr så har det hoppat på en snuva oxå så han hostar och snorar och har feber  , säkert inte det skojigaste när man är mör  redan...Tur är ju att alvedonen tar udden av febern iaf.

Min kropp fick en smärre chock när man gick ut i morse...det var 1,5 pluss på kvällen innan och nu är det -13 !!!
Men då smälter inte snön bort iaf  ; o)  .

Var med Wilma på pysseldag igår nån timme, mamma ställde upp o passade Erik, TACK ! Hade redan lovat Wilma att följa med och det kändes inge kul att man skulle behöva ställa in det när hon sett framemot det , min kära mor räddade läget som alltid. Men jag reagerade att dom flesta både barn o vuxna snorade o hostade..Idag fick man mer bevis på att det inte är friskt i hus o hem, Grötfesten är inställt en vecka för det var bara 4 st barn på dagiset idag !! ( av ca 16 st)  Hoppas jag klarar mig iaf , känns inte som att jag behöver särskilt mer för tillfället.. Wilma har också börjat hosta och rösten bär inte riktigt hela tiden..

Nu ska jag gå ner och laga lite mat.


En inte allt för ren Zdeno..
 helt otroligt ! han stod still så jag hann knäppa båda sidor ...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja man kan önska alla vore svart på vintern så man slapp den där piss gula färgen på de vita!!

2008-12-11 @ 17:58:13
URL: http://apotin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0