Stalltvätt...

Ja nu äntligen har stallet fått en genomgång av högtrycken, sen behövs lite färg så är det tipptopp igen...
Wilma var med och sopade ut vatten så det gick superfort annars får jag göra det själv och då tar det tid...Så är det när man har fel lutning på golvet =O/ Så nu har hon tjänat en tjuga.

Vi var ut en vända nyss så Wilmis red Cissi o jag o Erik körde Trine med Wille bredvid..
Det var första ggn för honom , Och WAOW vilken trav !! Han bara flög fram, ska bli väldigt intressant med bedömning, jag längtar.=O) Lite roligt är det för Trine är 97 hög och Cissi 106 hög men Trinis GÅR ifrån Cissi hur enkelt som helst,Det är fart i lilldamen..=O)

Ankan lägger ägg lite här o var, men kul att man får ägg iaf. Idag hittade jag tre ägg bakom en buske som hon vaktade så fint...Söta Glitter..
På torsda ska Isa få en vaccination.sen fick jag mejl att hundkursen drar nog i gång om några veckor, sen ska ju Wilma börja på ridskolan, och bassängträningen startar snart .med min tur så blir det väl samma dag eller nå..

Kungen står o VAKTAR...Äkliga pojkar på andra sidan av vägen , som tror dom kan flörta med MINA flickor !!
Kan ju säga att det är som hin hole själv är där med dessa blåa ögon när han är arg...Syns lite på bilden.


Kommentarer
Postat av: jennie

Ska de bli fler ankor eller äter du äggen???

2008-08-12 @ 21:24:28
URL: http://apotin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0