Smått o grått...

Ja idag har jag haft en shoppingdag , färg till stallet , strumpor till Wilmis, kalsonger med Zebror till Erik =O) ,Krukor till mig...Och en ny badrumsmatta..mm.

Igår så blev jag lite skakis kusin o Anna red förbi  på sina åldringar ,kom ner och sa att min hage vid grannen är nere...HEL---TE  ,Hingstarna då?? Nä dom var nog i sin hage trodde hon..Över o kolla, det var bara översta tråden som var av,,Pust...Vill inte ha nå tjuvbetäckningar fast det är nog ingen större risk så länge Kungen är här..Zdeno har nog ingen chans o komma till nå brudar då.inte ..=O)

Senare så blev det världens åskväder och blixtar kors o tvärs,,ojoj tänkte jag stackars kusin, hoppas hon är framme dit hon skulle...Och det var hon..
Runt sex stack vi ut med Cissi och cykeln , tog rundan runt Homna igen Isa följde med hon oxå , min superduktiga vovve!Halvåtta kom vi hem igen och då var vi alla nöjda med o slöa...

 Hon ser svanslös ut på bilden men det e hon inte..=O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0