Regn ..

Ja idag regnar det , Wilma o jag pysslade lite med ston o föl inne..

Alla tre  killar är coola med att stå uppbundna nu och gillar att bli borstade..Knäppte lite kort med så nu har jag lite o lägga ut här framöver.
Måste ju träna lite med dom med för alla är ju anmälda till fölmönstringen, så vi får se hur det går..Stona är lite tunna över ryggen nu tycker jag ...så jag har börjat ge kraftfoder nu ,fast jag tror det är lite muskler som fattas också. Måste erkänna att jag inte kört lika mkt som annars denna sommar...Shape upp Linda !

Omeega smet under trådarna så nu hamnade hon lite fel...Hon trodde hon skulle lyckas smita med när vi tog in stona men chi fick hon det blev i hagen bredvid hon hamnade....Satt i strömmen nu så hon får säkert inte lust o smita vidare...

Brave Boy som växer åt alla håll o kanter...=O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0