Pust...

Ja nu äntligen får julen komma för min del...Är nu färdig med alla julklappar.
Bara städningen kvar   =/

Har försökt att läsa shettistidningen hela dan men det har blivit nå som måste göras så fort jag har tagit i den...=o)/
Men snart så är allt lugnt med sovande barn o nattade djur,, då är min tid kommen...

Imorron ska jag dona med mina små busfrön Zdeno o Pelle, kul med småkillarna ,är ju dom första pojkarna som är mina egna från så liten ålder.Är lite andra tongångar jämfört med ston...Men båda nästan vill krypa upp i knät på mig när jag kommer ut till dom,har ju mest hållit på med varm/kallblod förr.Den skillnaden jag hitintills ser är att dessa små har en tendens att använda sina tänder MYCKET mer än stora raser men det är säkert individuellt ( blev det rättstavat tro :) det oxå.Peppar så är inte pelle o Zdeno "gnagtypen" än, hoppas det håller i sig..=o)

Nu har vädret blive mildare, skönt det är inte roligt att vara ute när det är bortåt -15-17. Det har varit runt -7 på dan.
Erik har fått mun -fot -hand sjukan =o( ,ett virus som dom får blåsor på nämnda ställen av, plus som förskylning med feber. Inge kul tycker han,Wilma har oxå varit drabbad men hon klarade sig mycket lindrigt undan,en blåsa i mun och fem  små per hand.

Pelle ser lite rolig ut på kortet,men det kan inte hjälpas för han ska hela tiden prata med mig o då kan man inte stå så långt bort från matte,så fort jag hukar mig ner möter han upp mig...väldigt gosigt men inte när man vill få till bra kort...
image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0