Livet är underbart ! (Ironiskt menat...)

En händelse rik natt blev det för mig,två vaknade Erik o hade tappat bort nappen,snabbt ordnat så snusade han vidare..=o)
Jag gick ner o kände hur det bubblade till i min mage,gick på toa o där blev jag sittande,kallsvetten rann o det rann ur fler hål så att säga...=o( sen har jag pendlat mellan toan o hackat tänder i sängen,nu på morronen så spydde jag oxå .Sitter nu här o kurar mens barnen fått mat. Känns lite bättre sen spyattackerna så vi får hoppas att det inte blir mer nu...
Hoppas ungarna klarar sig, annars vet väl jag hur nyår blir..=o/

Hoppas alla ni andra mår bra o att ni får ett GOTT O TREVLIGT NYTT ÅR !!

Sätter in en härlig sommarbild på Wilma o Cissi,behövs nu då det är rena isgatan ute igen..image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0