Julfint.

Så gott som hela dan har jag plockat fram julsaker och bytt gardiner, inte min favoritsysselsättning direkt (gardiner)men nu är det supermysigt, att ligga o titta på alla tomtar o mysa..=)

Snön håller på att töa :(  men det är ju bara att gilla läget på den fronten.

Läste på en hemsida om ett föl som brutit benet,fy va hemskt att behöva uppleva det...Men det är ju risker man tar så fort man har med levande djur att göra.Det kan ju hända på en sekund en olycka och oftast hinner man inte inser fara o färde ,föränn det är för sent. Peppar så har jag klarat mig med mina hitintills..Men man vet ju aldrig hur länge : /.

sitter nu här och skriver,väntar att barnen ska somna..Wilma är inne i en spökperiod så hon ber mig att sitta vid datan en stund så hon hinner somna på kvällarna...Datan är i rummet utanför hennes rum och varför inte,jag minns själv va läskigt allt var när monstren smög på en utanför sängkanten..;-) Och det går ju över nåt tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0