Grötfest.

Ja idag gick det inte riktigt som jag ville,men antagligen som min kropp ville...Jag skjutsade barnen till dagis och sen när jag kom hem la jag mig en stund tänkte vila en skvätt. men jag vaknade av att min mamma kom för hon skulle följa med på årets grötfest på dagiset..=/ var ju inte meningen att jag skulle sova flera timmar....Men tydligen behövde jag det =), sen iväg o besikta pickupen.

 kom hem bytte kläder och iväg o äta gröt och skinkmacka! mums va gott. Barnen sjöng och det blev fika efter alla sånger.Erik blev blyg och satt i mitt knä, Wilma stod så fint och sjöng en massa  med dom andra barnen..

Ser att man ska kunna infoga kort det måste jag prova...Om det lyckas så är det Cissi som blev med.=)


image2



..









        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0