Ännu en död.

Ojoj,så var Flöjtas far Stjärngossen död.Jag börjar ha många pållar som har döda föräldrar...Tilias, Omeegas, Flöjtas och Crispas fäder är hädangågna och Zdenos mamma är borta resten vet jag inte hur det är med hoppas dom mår bra i Detta liv..

Är bra nog kallt här än,13-17 på dagarna o bortåt -20 på kvällarna/nätterna. Har varit febrig och snorar lite nu så jag har verkligen försökt vara inne så mkt som möjligt,tar flera timmar innan jag får upp värmen sen jag varit ute känns det som...= /.

Hästarna är det bara bra med ser ut att trivas i kylan, fast jag lägger ut mer  mat som dom kan tugga på nu...

Lägger in ett kort på Thunder Cloud ( Kladdis) och Flöjta,Dom är helsyskon och har ju Stjärngossen Till far.( DET SYNS) Kladdis bor i Ockelbo och har det finnemang hos Anki som äger henne.image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0