En Terrorist..

Livet är underbart när det får vara sol, slippa pressen från alla måsten och man kan få sitta och beundra när nån upptäcker världen..
Spelar ingen roll om det är ett barn,en lammunge el en häst el hundvalp..😊
Det är just dom ögonblicken som gör att man orkar..
Denna kille har stulit mitt hjärta på nolltid ,han är så skojjig,full i bus och så go ändå men gnager ,bara måste liksom...😂
Jag ?!? Kan väl aldrig tro nåt sånt om mig 😅
Men undra hur stor han kommer bli ,ett dygn och hans skenor är inte långt ifrån Ceves,som är jätteduktig mor!
 
Dagarna rinner iväg och jag jobbar mest,wilma sköter mesta motionen av både Primme och Calina.. Känns lite hopplöst,jag vill så gärna rida men oftast hinner jag inte el så blir det nåt annat som ska göras.. Jag fick hjälp att få det sått vid grannen,så det kan bli nytt bete nästa år.Skönt.
 
Martin fyllde 5år,en hel hand den 28 juni.😊 Bästa presenten fick han av storebror.. Traktorn.
Sen fick han pengar som han köpte en leksak alldeles själv,det var stort för honom,tror vi var i leksaksaffären närmare en timme...  Rejäl beslutsångest !😂
Två dagar senare var det dags för Erik att bli 10 år!
Han var lite bekymrad hur han skulle lyckas blåsa ut alla ljus ,annars blir han ju inte 10😉. Han och Benjamin lurar ihop nåt..
 
Sen var det Juli, den månaden inleddes med att fåren flyttar till höbonden. Sen har jag anmält Ceve och lillterror till rikset. Jag hade anmält Feibee' till premieringen men nu har det blivit mer jobb så Anna-karin som äger henne och jag kom överrens om att stryka henne,vi siktar på nästa år istället. Hon är ändå i växtfas så det blir nog inget diplom ändå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0