Oj så länge sen...

 
Det har hänt massor här , dom som följer mig på fejjan ser oftare där, då det är lättare att skriva nåt snabbt.
 
En ganska stor anledning är att jag inte uppdaterat på länge är att vi har varit utan internet här under en månads tid och jösses vad handikappad man blir!! det har även varit hackigt länge med uppkopplingen och då tröttnar man.. 
Räkningar kolla upp saker osv har blivit lidande, lyckades installera banken på mobilen så jag kunde betala där iaf.
Det blir bara en snabbis här nu så ni ser att jag lever, ska ta tag i att försöka uppdatera här från början i etapper nu.. Men den senaste/ största händelsen är ju att Ceve fölade en välskapt och totalt bedårande kille 11 Juni .
Mer om det senare, måste lyckas få in bilder i datan också..
På återseende !
 
Första gången jag sitter i vagnen efter henne, LYCKA !!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blogga från mobilen när korten ligger där 😉

2015-07-23 @ 17:21:19
Postat av: jennie

Var inte inloggad tydligen....

2015-07-23 @ 17:21:50
Postat av: Linda

Grejen är det att det har inte funkat att logga in från mobilen.,har provat flera ggr..

2015-07-24 @ 22:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0