Smått o Gott !

Och lite sorgligt...Idag så fick våran Jena gå vidare, 5,5 år gammal blev hon.Jag kommer sakna henne för hon var ju så go o snäll våran "vaktkanin"..


Annars så rullar det på i vanlig ordning,
Jossan o Zally brunstar ikapp och Zdeno har lessnat på "stinkflickorna" ;o) det var kul ett par dar men sen så..Ceve har lite problem med Zally, dom är ju lika gamla men lillZally är stursk o tyckte hon var fränare än storklumpan, vilket inte Ceve håller med om, hon försöker så gott hon kan att se elak ut o kanske jaga henne men det funkar inte riktigt som planerat =o/ Men det är abslout inga problem i hagen. 
Bella o Elektra har gått o betat ner sista gräsplätten för iår men imorgon får dom återgå , så kan jag plocka ner den hagen med.Då märks det hur elak Bella tänker vara mot Zally.


Som synes har vi rakat av Puzzel idag, jag fick stoppa i bomull i öronen sen var det bara o köra.Wilma beställde hjärtan på rumpan men se ena vart bara skit så jag hade en sida kvar att försöka med...

Det är bara att göra såhär,mamma...
Nästan så jag satte rakapparaten i handen på na , så varsågod att prova...
Men efter lite knåpande och vridande så får det duga.

Sen har jag gjort helgerån idag, ser ni hennes man?

Jag tog SAXEN !?! o klippte lite för den var ganska sliten så det såg inge snyggt ut längre.Endel rycker ju men det är inget jag kan så jag tar urtunningsaxen sen så får det nog duga.

Igår så var vi på hoppträning med henne och det gick ganska bra men man ser att det behövs träning för både Wilma o Puzz.Så till söndan kunde tjejen som höll i det igen.När vi kom hem var det en baksko som glappade så jag lyckades sko om henne bak på kvällen, fram kvar.
Skickar några kramar till Carina med, det behöver hon nu.

Nu ska jag gå ut o mucka o göra kväller..

Kommentarer
Postat av: jennie

5.5 år?! Blev dom så gamla? För vist var hon ur samma kull som min långöra?

2011-09-27 @ 14:56:36
Postat av: jennie

Nä drutten var kull syskon med min stor bäbis, så de stämmer nog ändå. Tog ju varsin ur samma kull... inte undra på langöra blev hastigt dålig då om han var så gammal...

2011-09-27 @ 22:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0