Äntligen en bild..

ja nu är det ett tag sen men,äntligen kommer en FÄRSK bild på mitt första shettisföl, som blivit vuxen och härmar mamma scan (köttbullarna )=o)..
Inte bli arg Anna ;o)...

Jag var o verkade honom och jösses, jag kom ihåg kameran.
Nu har han VÄLDIGT många kilo trivselvikt efter betet men han är fin iaf tycker jag och grova ben har han.Jag är ju inte nå partisk, nejdå , men det klappar lite extra mitt hjärta för pelleplutt..Så mkt Cissi i han, ska bli spännande o se vad som tittar ut ur henne till sommaren..

Sen har jag hunnit med lite hemma här, plockat ner mina "sommarhagar" så nu kan snön komma ; o) Men det känns mkt långt dit , har sprungit i t-shirt o svettats ute idag, så otroligt härligt väder! Rensat i rabatter mm.

Nu ikväll var jag o fick massage, så nu kommer jag sova som en stock inatt, hoppas jag iaf. I morgon bär det av till Huddik sjukhus med mig själv , få se vad dom säger...
Det var en snabbglimt härifrån, på återseende!!

Kommentarer
Postat av: jennie

TJo. SPekulant på crispa eller? TÄnkte på lapparna... pessoa bett har jag om du vill ha Beg och de finns rätt storlek, annars kan jag köpa de.

DE är en bloding 10 år. Verkar trevlig iaf, liten och nätt!

Kram!

2011-10-01 @ 23:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0