Haha överlistad !

Japp nu har jag fixat nya saker, jag har nu lyckats ladda bilder till en lös liten hårddisk, och det är BRA gjort av mig att lyckas med det..Samnt laddat in bilderna som jag knäppt senast.

Hej lilla människa.


Bella kniper än, o hennes juver gick tillbaks ett tag och jag kände det som att "nä, hon har blåst oss hon var skendräktig"men imorse var dom stora som kakor igen, kan man hoppas??

Här hade Wilma ridlektion med Erik, och nu ska han hoppa oxå..

Erik själv satt o undrade vad han gett sig in på och va jobbigt det är att sitta rak i ryggen, paus..
Den här bilden kan man tolka på olika sätt...
* Första bokstaven i alfabetet.
* En bokstav av dom alla jag satte upp på ridbanan.
* Just det en A-ponny i bild ;o)



Jag har städat ur halva hagen (Där Cissi stakade pinnen) på pinnar o skit o det blir så fint så, hur ska jag kunna släppa in en pålle som skitar ner där??, skojar bara, halva kvar.

Sen verkade jag Crispa, Cissi o Tilia igår och hade lite borstmaraton med dom. Gud så snälla dom är, står som ljus när man pysslar på.
I helgen ska Crispa o Tilia till Noble sen får vi se när dom går in brunst då.Ska väl skjutsa iväg Cissi oxå snart.

Då var jag på plats för min sovstund då, tänker Martin..

Sen har jag fått tag i en som kommer på måndag och avlivar Dotty, den andre hör ju aldrig av sig...=o/Det är inge kul att gå o vänta...

Jag går o maler väldigt mkt i mina tankar att jag vill ha nå o rida på själv, frågan är om jag ska göra nåt åt det, och isf ska jag kosta på mig nå lite dyrare eller ska det bli en gammal travare igen?? Ja jag lär väl fortsätta mala på för o nackdelar...
Har hört mig för lite över tinkrar... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0