Brunster överallt =o/

Japp så är det här nu, fast nu är det en mindre brunstdam iaf ..

Jag funderade i förrgår ,för alla kom ilag och jag blundade nästan när jag såg Cissi ta sikte på Ceve, hon har ju INTE varit snäll på henne, gissa om att jag tappar hakan när dom ställer sig "omlott" och snusar på varandra o kissar ikapp !?!  ÅHHH va mysigt! Sen suckar jag...vad kan man annat göra? Märrar.....


Så idag har jag verkat och spolat av henne , Ceve kom oxå så jag passade på att spola ren henne i rumpan med. Det var VÄLDIGT mkt fasttorkat kiss där och hon stod så snällt lös medans jag gnussade rent o spolade hennes svans lite. Coolingbruttan.

En som jag är mindre glad över att hon har börjat brunsta är Jossan, ingen hit att ha en med vita ben och ska på utställning, sen ska hon åka med Zdeno =o( Jag är ganska säker på att jag har en fyrfärgad skäck i söderhamn =o(( 

Iaf så har jag skjutsat C till Fernando ikväll. Så nu håller vi tummarna !

Tjena!! ska vi flörta?


Javisst!!


Ja det är nog lite tidigt än, han hoppade på na nån ggn men ville inte fullborda än. Äldre gentlemän brukar veta när det tar sig, inte slösa på amunition i onödan. ; o) Cissi flörtade åt alla håll, strunt samma om det var ston eller Fernando..Märrar...

Imorgon kommer det att bli jobbigt åt Jossan när vi ska bada igen, haha, eller så överraskar hon mig. Zdeno är då inga problem alls han myser bara..
Jossan tyckte jag var väldigt eländig härom kvällen när jag skulle frisera hennes öron o under hakan, inte nog med att vara fasthållen i örat, matte fräste oxå när det killades så hemskt i örat när hon var där med en grej.Och hon gav sig inte heller, vrånga matte =o/ Hon borde fatta att mina öron är mina!!

Sitter o klurar när man ska åka, och när det är våran tur...inte lätt att klura ut det inte ,alla domare tar ju olika lång tid på sig att döma ett visst antal pållar..
Jaja, jag skickar en lycka till önskning till alla som ska dit nu utifall jag inte hinner ut nå mer före..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0