Ditt o Datt...

Nu är jag här igen och nya kort har jag tagit på fredan oxå, det ni!!

Passade på att ta lite pauser medans jag muckade o spånade lösdrifterna, och jag behöver då inte sakna sällskap!!
Nelly,Dotty o Jossan var som iglar i fållorna sen har jag ju Zdeno oxå, =o)

Kolla nytt spån, mysigt! Vem behöver mamma när vi har en lekfarbror?

Hej vill du vara min kompis?

Smakar träigt liksom...
Sen så gick jag o hämtade spån o fyller o fyller sen när jag är klar då fattas en pålle??...

Men honom hittade jag på gårn, ute på upptäcksfärd...Han smög ut när jag höll på ,märkte inte ens det...=o/

Kolla en hink..

Blir jag en fågel nu när jag äter fågelfrön??
 AAAhhh Matte, ser du inte att han är på rymmen ,undrar Isa..Länge har han vandrat runt oxå..


Vill du vara med oss med? Undrar Nelly. Jättespännande med olika saker här..

Japp det vart godkänt matte...

Fortsättning följer, nu är det fångarna på fortet..Ha en fortsatt trevlig helg alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0