Söndagsbloggen...

ja veckan som vart har mest handlat om sjukhet ,Igen..=o(
Wilma vart hemma hela veckan men Erik pigga på sig o vart inge sämre.(trodde jag).

Jag pysslade ute och verkade Cissi på tisdan , på kvällen fick jag feber och natten sov jag inte många timmar inte, fy tusan vilken värk i kroppen ( muskler o leder) jag hade..
Men säg den som kan vara sjuk när man har barn o djur??  
Allra helst när karln blir dödssjuk i huvudvärk.
Jag har iaf fått det nödvändiga gjort genom veckan..
Nu hostar jag mest , =o/ o har ont i bihålorna på kvällarna..Orken tar slut väldigt fort o svetten rinner ..

Ser ni inte hur SYND OM MIG !! det är?? Nä nu ska jag ge mig.

På fredan så hade Wilmis iaf en pysseldag med några pållar , medans jag gömde mig i sängen allt vad jag kunde..Hon kom in med bildbevis o visade mig =o)
Ni får bortse från all röra runt omkring på bilderna det mesta är hennes verk, förutom vattenslangen..
Första behandlingen fick Trine..ÅHH va fin hon är i den där gröna färgen!

Nästa var..

Som du ser Marie så fortgår träningen med Nelly, nu har dom kommit till westernsadeln ; o).
Sen kom miss Puzz..

och mr sattyg fick en duvning med..

Och pärlan oxå..

Som synes gillar Wilma att byta grimmor o dona =o).Sen var hon på ridningen medans jag körde hö till killarna.

Igår så var vi på en tripp till Kårböle och Marko köpte en liten skoter som jag ska få ha!! Om den är hel tills ungarna är tillräckligt stora ( o Marko inte hunnit sålt den ) så ärver dom den då.
När vi är på hemväg så börjar Eriks öra värka igen, han vakna vid en 4 på morgonen o hade ont, då gav jag honom en alvedon o han somna om.Jag hoppades att det skulle vara typ att han legat så han fått ont men sån tur hade vi inte , så vi tillbringade 3 timmar på akuten på kvällen sen fick vi pencilin, Igen..=o( Så nu blir han hemma till veckan igen då.

Nu ska jag gå ner o ta lilleman så vi hörs väl nästa söndag igen då kanske! Ha det gott alla!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker faktiskt synd om dig. Och hur sjuk man än är så måste ju vardagen med barn och hästar fortsätta, trots att man helst bara vill ligga i sängen.

krya på er.



URSÄKTA det tog tid att komma ihåg att kolla upp plats för husvagnen.

Har varit så mycket här hemma att vi glömt bort det efter bara 10 minuter!

2011-02-07 @ 21:09:58
URL: http://www.stuteri-finnsta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0