Glad Påsk!!...

Ja då har snart en till dag gått...Och det har pissregnat så gott som hela dan =o( Jag har hållit på o bytt trådar i hagen o fixat ström i Cissi o Puzz hage.
Hingstarna har nu järntråd i alla sina höjder, hade orangetråd förr men den tar lite dåligt men nu så !! Barre fick sig en otrevlig överraskning när han tog trån mellan tänderna. */asg*
Kändes tryggast så iom att Lilla Bella tokbrunstar, till Pelles stora glädje... =o/

Kolla!! En ny brud !?! O hon luktar gott med..


Ihopsläppet har gått smärtfritt hittintills iaf, ios så hann hon inte äta mkt av höet för hon gick mest o fluktade med killarna..Hon gick resolut fram o bara åt av Cissis hög, gissa om missnöjda blickar! Puzz stajlade o verkade stöddig men ack så det gick åt pipan, hon pep tillbaks o framslog!! Bäst o flytta på sig...

Undrar hur man kommer närmare?..


Snyggingen..

Oh hej ,är du här oxå då?...


Bäst jag pratar lite med dig oxå då...


Ser ut som om Cissi har blivit övergiven nu, Puzz håller sig i närheten av Bella, kanske lite nyhetens behag, det märks...Insåg att jag har dåligt med fleece o regntäcken i strl 95, ett av varje, det måste åtgärdas snart om detta väder fortsätter, 105 o 85 har 2-3 av varje..

Tackar för grattisarna i GB oxå , blir så glad av omtanken.

Nu önskar jag alla jag känner en RIKTIGT GLAD PÅSK !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0