Smått o gott..

Imorse när jag tittde på termometern så blev det  ett sånt där blippande med ögonen...-10  Shit va kallt !! Men solen har varit framme hela dan så det har inte vart så kallt hela dan, men blåst is har det..Sen har det ramlat ner närapå 2 dec igen..Men samtidigt bättre det kommer nu än i maj...
Varit ute med kameran en vända.

Har nu beställt en ny sele så nu är det bara o vänta.
Fick intyget på Flöjta igår så nu är det ifyllt och skickat också.Väntan fortsätter...

Jag har mina funderingar hit o dit, vissa saker är jag säker på och vissa saker är under "fundering " än. Kommer mer om det sen när det lugnat ner sig och en del saker är klart. kryptiskt blev det.. =o)

Inget proffskort men jag tyckte himlen hade en sån härlig blå färg idag, eller hur??
Självklart så vilar man i solen, inte i lösdriften en sån härlig dag..tycker Brave Boy.


Men det är mysigt här med, säger Pelle o Barre.


Jag är vakthunden jag, säger Zdeno..


Flickorna , bara Cissi som fattas, bakom dom är den "lilla" snöhögen som Marko dragit ihop med grävarn...


Här är jag , ville du nå ? undrar cissi.


Hörs en annan dag...

Kommentarer
Postat av: jennie

ja man blir lika nyfiken av detta inlägg med :-)

2009-03-24 @ 19:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0