Hejdå Flöjta...

Ja nu är jag hemkommen med tom transport..Det gick jättebra med avlivningen , hon stod och knaprade äpple med mig , och det gick så fort o smidigt.. STORT TACK Bo för att du ställer upp så jag slipper till ett slakteri ! Sen så kom en kille från Järvzoo och hämtade henne..Så nu blir hennes skal till glädje för några också.
Det känns enormt skönt att det är gjort nu, för nu slipper hon ha ont nå mer. Nu ska jag gråta och sörja lite sen är det dags att blicka framåt igen...


Tack älskade vän för dom här åren !!



Min VACKRASTE !! Jag kommer alltid o minnas dig...



Vila i frid min vän...


Ja nu kommer tårarna...
Ibland så undrar man varför man håller på och utsätter sig för detta, men jag behöver bara gå ut i hagen så vet jag varför....

Måste tacka Carina som har stöttat /pratat med mig så man har glömt vad som har väntat tidigare..Och Marie ! Tänk vad jag skrattde i går kväll när jag inte kunde sova och läste din dagbok...Och till Anna som  fixar det så fint med allt.
Är så skönt med vänner som finns där.
Nu är det bara att berätta för Wilma kvar, har inte orkat med hennes tusen frågor innan iom att jag tyckt det varit så jobbigt själv.

Nu kikar solen fram här ska gå ut sen och pyssla lite med resten av gänget. Får väl se vem som tar över "Bossplatsen" nu då, förmodligen Tilia men som sagt man vet aldrig...Tilia ser då iaf ut o kunna spricka hon har 4 v kvar men det märks väl...Slänger in ett kort på henne också då, Tilia o Flöjta var ju så bundisar...Nu får hon nöja sig med Trine...



Hörs en annan dag !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att allt gick bra. Tjusigt de blev med en minneslund. Tröst kramar från älmeskullen.

2009-03-30 @ 17:46:23
URL: http://apotin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0