Dagen efter..Lika glad än...

Ja idag är man nästan lite bakis...=o)
Nä då men jag har sooovit så fort jag hunnit..Barnens första skol/dagis dag efter sportlovet och båda var trötta när jag hämtade dom.
 Själv har jag som sagt sovit mest dom 6 timmar( fyra iaf ) dom var borta , ja muckat och det vanliga har jag ju gjort och verkat Cissi.. Killarna har mest stått vid maten och ätit samt sovit ,så det är nog inte bara jag som var mör idag..Mycket nytt för oss alla *asg*..
Jo just det ! jag har fått lokselen (stora) såld så nu kan jag beställa en sele till nyrockarden med , sen ska det köras av !
Om jag lyckas få till allt vill säga ; o)

Jag ler än när jag ser korten jag fick av Carina igår, TACK GUMMAN !!  Måste ju TACKA för alla grattis jag fått , det uppskattas!!
Anna skickade ett kort på Pelle som Mia Spange knäppte på honom igår, hon frågade och jag såg chansen, "visst bara jag får nåt med" svarade jag och vilka fina bilder hon fick till !! Ni ser ju själva på framsidan.Helt makalöst att det är min PellePlutt !!

Här är ett kort på Zdeno som Carina knäppte , det är Anna som håller honom. Min vackra ! Han är väldigt uppdragen men det var mkt o ropa på och svårt att stå still...; o) så man tog det som gick ändå.



Hans kritik löd:
Harmonisk , rastypisk , mer hingstkaraktär önskvärd .                      8
Vackert huvud,välansatt hals, Bra djup, rastypiskt kors.                    8
Välmarkerade ledgångar fram,vinklad has ,ngt utåttåad fram .         7
Energisk, stundtals oregelbunden.                                                         7
Lätt framåtgripande , bra mekanik.                                                          8 = 38

Pelle som Carina också knäppt, jag som råkade slinka med ...



Hans kritik löd :
Välutv. Harmonisk, maskulin, ngt överbygd för dagen.          9
Utrycksfullt rastypiskt huvud , Bra djup , välansatt hals.         8
Välbenad från sidan med välmarkerade ledgångar. Instabila kotor bak. 6
Taktmässig naturlig                                                                       8
Energisk, markbunden bak.                                                         7 = 38

Lite svårt o veta om energisk är bra/ dåligt  för ibland har jag fått det som bra och ibland som dåligt..men det återstår väl o se. Nä nu ska jag nog gå ut o natta djuren så jag får göra lika..
Ha det bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0