Välkommen Trollans Crow !!

Jag kl.9,12 PIIP så halkade fölisen ut. Gick smidigt för henne och när jag gick in nu så stog han på benen men efterbörden hade inte släppt än då ska snart gå ut o kolla igen..

Och JA marie jag har räknat NOGA denna ggn =o)) Och det var bara ett hål fick jag det till...

Tänk att man blir lika exalterad varje gång , även om det är en hingst. Visst hade jag önskat mig ett sto men jag hinner få såna med ju !  Huvudsaken det går BRA !! Och tänk va skoj Lasse kommer att få ha nu då..Han är iaf lite sur på mig när han blev portad från hagen...

Nu kommer några bilder..




Visst är det så man kan börja gråta ,när man ser stoet så stolt och lycklig när hon tittar på fölis första ggn...



Ojoj va vingligt..

Mammas lilla kråka skulle ut o åka ...Än slank han hit, o än slank han dit...o än slank han ner i backen..

Nu måste jag ut o titta igen,, Hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0