Smått o gott..

Ja nu har det minskat en kaninunge oxå, ( min favvo) en svart/vit hona. Jag var hundvakt idag åt mor med kompis, dom var och kollade på Orsa Björnpark så när dom kom tillbaks så var hon lite sugen o ganska lättövertalad MEN iom att hon har en kastrerad hane så var det bara en hona som kunde vara aktuell...Så jag "offrade" min lilla tös då..Hon kommer att få det jättebra med kompis och nu blir hon Järvsöbo, lika som pappa Mulle..

Dom bor nära stugan i Järvsö så jag kan hälsa på när jag är där, super!! =o)
Lycka till med henne..


Det har varit kalasväder nån dag och jag har fått en massa smågrejer gjorda som man tycker e lite småtråkiga o kan vänta..
Imorron är herren tillbaks i huddik så man kanske kan få sista räkningen ( avlivningen) så försäkringen med Kråkan blir klar och avslutad nån ggn , så typiskt att det blir mitt i semestern ,men jag ringer och pratar med honom så kan man kanske skynda på litegranna..

Har försökt få till nåt bra kort på Isa idag men det är verkligen inte det lättaste...Nu löper hon och tycker livet är allmänt jobbigt i värmen..Och mat är överreklamerat det...är väl bara för löpet ,hon var lite dålig o äta sist oxå.
Ser mer tunn ut än vad hon är iom att hon byter pälsen oxå, all underull är borta så gott som. Hon blir mörkare, såå fint!


Jag hör nåt !!

Äh man kan väl filosofera lite då...

Nu ska vi ut på en tur med Cissi, Wilma är ute och borstar nu. Erik o jag tar väl cykeln så den får motion med ; o)..
Hörs en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0