Shopping , ett riktigt klipp...=o)

ja idag så har det vart tråkväder , regnar, så jag satt imorse efter utsläpp o fodring på blocket och kollade runt lite...Plötsligt blir mina ögon som TEFAT en vända, en Rockard åt a-b ponny  ( Tunavagn) ! ! Och en FIN en !

Skriver ut den och funderar i 10min innan jag ringer, va sjutton ett så bra pris den måste vara borta, tänkte jag...MEN det var den inte och det var en travsele med också.. JIIIPIE ! Jag kommer o kollar om det går bra? jajamen så i med barnen i bilen, leta nå mjukt o vadera den ifall den kommer med hem o spännband.
Sen iväg till Borlänge , vi stannar till vid MC Donalds och barnen blir så nöjda och mcfeast är inte dumt  alls.  Sen hittar vi fram och den var lika fin som på bilden , träffade en trevlig shettistjej med, som nu slipper plågas nå mer av en rockard ;o)..
Lastar den och den fick plats på flaket, sämre var det när jag skulle krångla mig ur därifrån, men det gick på näppen. Stort TACK för hjälpen och att du höll den åt mig Annika !

Ska väl lyckas få in nå kort på nyförvärven nåt tag.Så nu har vi ränt i 32 mil idag , ganska lagom sysselsättning i regnet.
; o)

Nu är jag nöjd med mina vagnar ,och skulle någon behöva en vardagsrockard till en A-B ponny  för en billig peng så finns det en här ! Den har ställbara skaklar. Sen har jag nog en bröstsele ( str. shetland) o sälja med om nån behöver.
Slänger in en bild av den som är till salu. Ska väl skicka till anna så hon får uppdatera salusidan..




Ja och nu är det kväller snart, höra om barnen är hungriga än...Varit mätt dom senaste ggr jag frågat..Sen ska jag putsa o kolla igenom travselen.

Ha det så bra alla!!

Kommentarer
Postat av: Annika Holmberg

Vilka fina hästar Du har!va mycke rolig läsning om alla hästarna,kul kul!

Hoppas att Du blir nöjd med rockarden och att eran bilfärd gick bra hemåt!Mvh Annika

2009-04-15 @ 22:08:32
Postat av: jennei

Fler som fyndat :-) Härligt...

2009-04-18 @ 12:17:23
URL: http://apotin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0