Finvädret fortsätter..

Är superhärligt väder här än så underbart...Bäst o njuta mens det går..

Isa sköter sig jättebra på hundkursen , visst det är ju lite distraherande dofter överallt men det är ju mitt jobb att bli mer intressant än dom...; O= )

Igår så tog jag in Zdeno och pysslade med honom, borstade o verkade hovar mm. Under tiden han var  inne så släppte jag in fölisarna med Pelle
 , gissa om att han blev lycklig !!  Det gick kanonbra och han var lekfarbror och sprang o kliades som bara den..Var ju tvungen o släppa in Zdeno med på sluttampen och han var inte dum men ville "valla" dom lite så dom skulle fatta vem som var BOSS... Känns skönt att låta dom "Prova på " sitt nya hem så dom accepterar det när det sen blir aktuellt att vänja av dom.. Jag har ju inte möjlighet att vänja av tvärt iom att dom går i hagarna bredvid mammorna , då brakar det ju bara till så har dom plöjt igenom trån..Små stunder åt ggn som blir längre funkade iaf bra i fjol så vi kör det nu med.


Zdeno som inte förstår varför han ska stå still när man kan kela med matte...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så tjusig så :) skönt att även dina hop släpp går bra som mina. Jag e nog orolig onödigt mycke jag :)

2008-09-25 @ 15:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0