Läderkursen.

Ja nu känns det lite som dagen efter....=o)

Var som sagt till Säter igår på läderkurs.. Det började inte bra för när jag kom ut på morgonen regnade /snöblask och nollan minus . Rena isbanan var det och jag som ska ge mig ut på Faluvägen , det går aldrig.. tänkte jag.Men skam den som ger sig, jag åkte iväg saaakta och jag kom bara tio minuter sent till Anna men det var ingen fara vi kom dit i tid.

Väl där så fick vi prova sy i en provbit och då ändrades mina planer på att sy dubbelt drastiskt kan jag säga ,så en utställningsgrimma i ENKELT sytt läder är på gång nu , har syningen kvar på den sen är det lite färgning o syning kvar på led tygeln..Men vad ROLIGT det är fast man är ju lite försiktig och tar det lilla lugna.. ;o )
Det var iaf väldigt roligt med mkt trevligt folk där , vi hade knappt tid och gå och få lite mat i magarna...

Det är dock lite saker man behöver om man ska dona med detta , men man kan kanske beställa lite av Linda eller så har hon tips på vart man kan köpa..Hon sa några ställen men dom är bortblåst ur hjärnan för det var ju så mkt annat som skulle ha plats..Jag har iaf köpt ett litet startkitt plus några andra verktyg som är bra att ha , så nu ska jag upp på skullen o gräva runt bland alla trasiga grejer som ligger där.

tack för alla gb inlägg jag fått i helgen , o fortsatt trevlig helg allihopa!

Waoow , KOLLA va jag hitta !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0