Sommar snart!!

Ja nu har det varit en fin dag med lite värme! =O) Sånt gillar jag...

Har hänt lite här nu,, Stona har fått flyttat till betet men får hö på kvällarna,skönt för det blir ju lite mindre jobb iaf.

Har snaidat till Crispa badat o fixat hovarna inför utställningen ,jag tycker själv hon är för tjock men det märks ju vad domaren tycker....Sen så får vi se om hon brunstar nå lägligt så hon kan få hälsa på Fernando nåt tag ,Har inte sett nån tydlig brunst men jag tyckte hon pratade lite extra med Zdeno dagarna innan Trine fölade (6maj)  hmmm det blir ju inte så supertajmat till falun isof. Kanske får fixa henne hos Anna....det märks..=O)

En kul Nyhet!  Jag har fått jobb några veckor hos Homna Stuteri , iom att min kompis Carola ska in o operera armbågen så får jag vara vikarie för henne...=O) Så nu blir det varmblod igen!! Är ju LITE större föl o märrar än va jag är van vid nu,Fniss ...Har varit där idag o fått lite info av Carola...Bara snurrar i huvudet av alla nya namn o olika pållar o rutiner... men det blir nog bra. Det är där jag brukar ultraljuda mina egna ston, vetten är där mån, ons, fredag..

Lägger in kort som jag lyckades fånga idag.

. Vi är bröder du o jag...  Jag smyyger...Vill du leka?
  Jag är charmigast i stan,vart den nu är... Har du också en sån där grej på huvudet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0