Smått o gott...

Ja då var de månda igen...

Har som sagt varit på Homna idag och vetten var där , så nu är man lite mer informerad om ultraljud, hur man ser om dom är brunstig mm mm.. Måste ju passa på och fråga när man har chansen.

Känns ju i mina armar o axlar av all muckningen o svanshållning idag, jag hoppas att dom pallar med för jag fick ju som sagt sluta med detta för ca 10 år sen pga muskelfästs inflamationer stup i kvarten...Hoppas jag är mer vältränad nu sen var ju stallet jag ska sköta fullpackat iom att det kommit tre nya och lite extraston som skulle kollas idag så det är ju inte lika mkt hela tiden. =O)

Barnen var ganska sega imorse , dom fick äta frukost på dagis, vilket inte Wilma gillade för det var gröt på menyn...=O)) Inte hennes favorit direkt. Har väl varit lite bortskämd med o stiga upp tidigt iom att ifjol började jag jobba 11 på fm.

Pållarna fröjdas av att gå på betet är ju inte supermkt gräs men stort så det finns så dom klarar sig tror jag för det fanns hö kvar sen i går kväll..Och så skönt nu behöver jag inte mucka nå hemma.

En härlig bild på vår grillkoja med häggen,jag älskar den så vacker o doftar så juvligt!! o lite fin blå himmel...
image130

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0