ÄNTLIGEN !!

Ja så då blev det TRISS i grabbar här då....(Skulle inte ha lagt in den där treklövern i början på min blogg...=O))  )

Men så skönt att alla tre fölningar gått bra,sen så är ju könet ovesäntligt egentligen...

Gick ut vid en halvtre som vanligt för att kolla och då gick det en blackföle runt o letade tutt... När jag lyfte på svansen så fanns det bara ett hål även denna ggn....Tilia såg oförskämt pigg ut och verkade inte ha bekommits alls. Har inte sett att han lyckats hitta tutten än men jag ska ut o kolla mer, han är en rejäl kille som har dom grövsta benen  av fölisarna iår. Han ger ett kompakt intryck och är inte nå speciellt vinglig på benen.Han ser ut att få mammas huvud. =O) Tilia la sig ner och vilade sen jag muckat rent i boxen..

      

Har bestämt att han ska heta *Trollans Bold  Baron *, ,Slog upp det ( bold ) och det betyder "Djärv " och det stämmer lite, för han gick rakt fram till mig i boxen när jag kom in, ingen blyghet där  inte...=O))

Nä nu ska jag ut o kolla,har han inte diat som jag ser nu så nappar jag nog så jag vet att han fått i sig..
På Återseende och TREVLIG HELG ALLA !   Nu kan man slappna av lite mer...=O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0