solen kikar fram...

Då var det lörda och jag njuter !! har fått bredbandet inkopplat och jisses va snabbt det går!! Poff så är det klart..inser nu vad lååååångsammmmt det gick förr. Detta gör ju att jag kan skriva ännu mer.Hihi.

Har hämtat hö idag så nu har jag det lite till. Min gubbe tycker jag sitter vid datan för mycket...Och jag tycker han e hemma för mycket...nä nu var jag dum men jag är van att få vara själv varrannan vecka och så blir han hemma nu flera "perioder" då märker jag vad han lämnar o skiter i att göra saker, hmnnn,eller så är jag för mycket pedant...Men jag tycker inte jag ska behöva plocka så mkt efter en vuxen person,har ju två barn att göra det efter..

Det har börjat blåsa nu igen,får se hur länge det håller i sig.Imorse hade det kommit nån cm snö vilket bara blir kladd i detta solsken som är nu.

Den ev. hunden som kanske kommer att bo här kommer på besök nästa helg. Jag längtar efter nån att få jobba med och ha med på promenader,har blivit dåligt med såna på senare tid. Och det känns i min kropp,måste röra mig mer...Håller tummarna att hon kommer o trivas här.

varför stå o äta när man kan ligga o äta?...

image57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0